TIRNAK KADAR YER




Yıllar önce bir gün Hamdi Abimin evinde misafirdim.Akşam onu ziyaretine Nedim adında bir arkadaşı geldi ve “Benim arsayı satacağım.Arsamın komşusu Selami bana 20 Milyon lira teklif ediyor” dedi.Devamla “ama ben ona vermek istemiyorum .Ona satarsam senin annenin ve babanın sınır komşusu olacak ve annenin ,babanın tavukları arsasına girse itiraz eder anneni ve babanı üzebilir ben ona üzülürüm istersen 7 Milyon ver senin olsun” dedi.Hamdi abi” Böyle düşündüğün için Allah senden razı olsun “deyip arsayı aldı.Günlerden bir gün aldığı arsaya Selami’nin sınır duvarı ördüğünü söylediler.Nedim’ide alarak gittik.Nedim yaptığı tesbitte sattığı araziye bir metre kadar tecavüz olduğunu söyledi.Hamdi Abi Selami’ye “Bilerek neden yaptın tırnak kadar yer için değermiydi? “dedi.Selami tehditkar bir ses tonuyla “yıkabiliyorsanız deneyin” dedi.Hamdi abi “gidelim kardeşlerim bu adamın hesabını öbür Dünya’ya bıraktım” dedi.Yolda Nedim Beye dönerek “bu adama arsayı satmamakta haklıymışsın” dedi.Yıllar sonra Hamdi Abi ile annesi ve babasını ziyaretine gittiğimizde Selami’nin evinin önünde balta ile odun kırdığını gördük selam bile vermek içimizden gelmedi.Mahallenin kahvesine indiğimizde kahveye bir haber geldi.
- “Selami bir parmağını baltaya kaptırmış tırnak hızasından koparmış” dediler.
- Hamdi Abi bana döndü.”Bak dedi;Yaradan hesabı öbür Dünya’ya bırakmadı,tırnak kadar yer için tırnağını aldı ” dedi.Ben ise şaşkınlıktan ağzımı bile açamadım.

0 yorum:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Bu Blog 06.09.09 tarihi ile yeniden yapılandırılmıştır.Sitedeki videolar video.yahoo.com,video.google.com ve izlesene.com tarzı video sitelerinden alınmıştır.Videoların içeriklerinden blogumuz sorumlu tutulamaz.Ayrıca blogumuz yapılandırımadan sonra tamamen özgündür.Sitemizden kaldırılmasını istediğiniz video varsa ve herhangi bir yazının çalıntı olduğunu düşünüyorsanız iletişim için beyazzarf@hotmail.com..Mail atmanız yeterlidir.